Polityka Prywatności
POLITYKA PRYWATNOŚCI I PLIKÓW COOKIES
W ZAKRESIE SKLEPU INTERNETOWEGO
Niniejsza Polityka Prywatności ma na celu zaprezentowanie w jaki sposób Administrator przetwarza dane osobowe oraz jak wykorzystuje pliki cookies zbierane podczas korzystania przez Klientów/Użytkowników Sklepu Internetowego oraz usług świadczonych przez Administratora.
Administrator przetwarza dane osobowe:
a) Klientów/Użytkowników korzystających ze Sklepu Internetowego oraz z usług Administratora będących osobami fizycznymi,
b) w przypadku Klientów/Użytkowników korzystających z Sklepu Internetowego oraz z usług Administratora będących osobami prawnymi bądź jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej – dane osobowe osób uprawnionych do reprezentacji takich podmiotów, ich pracowników i współpracowników.
c) dostawców usług będących osobami fizycznymi, jak również pracowników
i współpracowników dostawców usług świadczonych dla Administratora;
Sklep Internetowy i usługi Administratora przeznaczone są dla osób powyżej 18 roku życia. Administrator nie przetwarza danych osobowych takich osób, chyba że wynika to z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
1. DEFINICJE
Dane osobowe – wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej.
Formularz lub Formularze – miejsca na Stronie, które umożliwiają wprowadzenie danych osobowych przez Użytkownika, we wskazanych w nich celach np. w celu złożenia zamówienia, w celu kontaktu z Użytkownikiem.
Klient - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna będąca Konsumentem, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawiera ze Sprzedawcą Umowę sprzedaży na odległość.
Konto - zbiór danych przechowywanych w Sklepie Internetowym oraz w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy dotyczący danego Klienta/Użytkownika oraz składanych przez niego zamówień
i zawieranych umów, z wykorzystaniem którego Klient/Użytkownik może składać zamówienia oraz zawierać umowy.
Polityka – niniejsza Polityka Prywatności.
RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.L. 119, z 4.05.2016).
Strona i/lub Sklep Internetowy – strona internetowa i Sklep internetowy znajdujący się pod adresem www.as-alcohols.pl za pośrednictwem, którego Klient/Użytkownik może uzyskać informacje o Produkcie i jego dostępności oraz kupić Produkt lub zlecić świadczenie usługi a także wszelkie podstrony, funkcjonalności i usługi świadczone w ramach tej strony np. formularz kontaktowy.
Sprzedawca - Adam Staniszewski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą AS INVESTMENTS
z siedzibą w Sierpcu przy ul. Stefana Batorego 7, 09-200 Sierpc, wpisaną do Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 776-170-67-86, REGON 388397933 oraz Sklep Internetowy pod adresem www.as-alcohols.pl
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług droga elektroniczną (Dz. U. Nr 144 poz. 1204 ze zm.)
Użytkownik - osoba fizyczna wchodząca na stronę/strony Sklepu Internetowego lub korzystająca z usług lub funkcjonalności opisanych w niniejszej Polityce Prywatności i Cookies.
Prawo telekomunikacyjne – Ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800 ze zm.)Powyższe definicje mają na celu ułatwienie korzystania z Polityki i mogą być pisane zarówno z małej, jaki i z dużej litery.
2. ADMINISTRATOR, WSPÓŁADMINISTRATORZY I PODMIOTY PRZETWARZAJĄCE
- Administratorem danych osobowych Klientów/Użytkowników Sklepu Internetowego, zwany także Sprzedawcą, jest: AS INVESTMENTS Adam Staniszewski, telefon: +48 665062711 , NIP 776-170-67-86, REGON 388397933
Z Administratorem danych można kontaktować się:
a) pod adresem korespondencyjnym: Stefana Batorego 7, 09-200 Sierpc,
b) pod adresem poczty elektronicznej: zesmakiem@as-alcohols.com
- Administrator wykorzystuje w Serwisie wtyczki społecznościowe przekierowujące Klienta/Użytkownika do profilu Administratora na Platformach społecznościowych. W związku z powyższym Współadministratorem danych osobowych jest także:
a) Facebook - Meta Platforms Ireland Limited z siedzibą pod adresem 4 Grand Canal Square Grand Canal Harbour Dublin 2, Irlandia (https://www.facebook.com/privacy/policy/)
b) TikTok - TikTok Pte. Ltd., z siedzibą pod adresem 1 Raffles Quay, #26-10, South Tower, 048583, Singapur (https://www.tiktok.com/legal/page/row/privacy-policy/en)
c) Instagram - Meta Platforms Ireland Limited z siedzibą pod adresem 4 Grand Canal Square Grand Canal Harbour Dublin 2, Irlandia (https://privacycenter.instagram.com/policy/)
- Działalność w Social mediach
1.1. Facebook
a) Administratorem danych osobowych Użytkownika na stronie fanpage pod nazwą
AS ALCOHOLS - https://www.facebook.com/profile.php?id=100095278642036 w serwisie Facebook (dalej jako Fanpage) jest Administrator.
b) Dane osobowe Klienta/Użytkownika podawane na Fanpage będą przetwarzane w celu administrowania i zarządzania Fanpage, komunikowania się z Klientem/Użytkownikiem, wchodzenia w interakcje, kierowania do Klienta/Użytkownika treści marketingowych i tworzenia społeczności Fanpage.
c) Podstawą ich przetwarzania jest zgoda Klienta/Użytkownika i prawnie uzasadniony interes administratora polegający na wchodzeniu w interakcje z Klienta/Użytkownikami i Obserwującymi Fanpage. Klient/Użytkownik dobrowolnie decyduje się na polubienie/obserwowanie Fanpage.
d) Zasady panujące na Fanpage są ustalane przez Administratora, jednakże zasady przebywania w portalu społecznościowym Facebook wynikają z regulaminów Facebooka.
e) W każdej chwili, Klient/Użytkownik może przestać obserwować Fanpage. Administrator nie będzie jednak wówczas wyświetlać klientowi/Użytkownikowi żadnych treści pochodzących od Administratora a związanych z Fanpage.
f) Administrator widzi dane osobowe Klienta/Użytkownika, takie jak np. imię, nazwisko czy informacje ogólne, które Klient/Użytkownik umieszcza na swoich profilach jako publiczne. Przetwarzanie pozostałych danych osobowych dokonywane jest przez portal społecznościowy Facebook i na warunkach zawartych w jego regulaminach.
g) Dane osobowe Klienta/Użytkownika będą przetwarzane przez okres prowadzenia/istnienia Fanpage na podstawie zgody wyrażonej poprzez polubienie/kliknięcie „Obserwuj” Fanpage lub wejście w interakcje np. pozostawienie komentarza, wysłanie wiadomości oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, tj. marketingu własnych produktów lub usług albo obrony przed roszczeniami.
h) Dane osobowe Klienta/Użytkownika mogą być udostępnianie innym odbiorcom danych, takim jak portal Facebook, podwykonawcom obsługującym Fanpage Administratora, serwisowi IT, wirtualnej asystentce, jeśli dojdzie do kontaktu poza portalem Facebook. Pozostałe uprawnienia Użytkownika opisane są w niniejszej Polityce prywatności.
i) Dane Klienta/Użytkownika mogą być przekazywane do państw trzecich zgodnie z regulaminem Facebooka.
1.2. Instagram
a) Administratorem danych osobowych Klienta/Użytkownika na stronie profilu pod nazwą AS ALCOHOLS dostępnym pod adresem URL: https://instagram.com/as_alcohols?igshid=MWNtdGU2cjRuZ2J4Nw== na Instagram w serwisie Instagram (dalej jako Profil) jest Administrator.
b) Dane osobowe Klienta/Użytkownika podawane na Profilu będą przetwarzane w celu administrowania i zarządzania Profilem, komunikowania się z Klientem/Użytkownikiem, wchodzenia w interakcje, kierowania do Klienta/Użytkownika treści marketingowych i tworzenia społeczności Profilu.
c) Podstawą ich przetwarzania jest zgoda Klienta/Użytkownika i prawnie uzasadniony interes administratora polegający na wchodzeniu w interakcje z Klientami/Użytkownikami i Obserwującymi Profil. Klient/Użytkownik dobrowolnie decyduje się na polubienie/obserwowanie Profilu.
d) Zasady panujące na Profilu są ustalane przez Administratora, jednakże zasady przebywania w portalu społecznościowym Instagram wynikają z regulaminów Instagram.
e) W każdej chwili, Klient/Użytkownik może przestać obserwować Profil. Administrator nie będzie jednak wówczas wyświetlać Klientowi/Użytkownikowi żadnych treści pochodzących od Administratora a związanych z Profilu.
f) Administrator widzi dane osobowe Klienta/Użytkownika, takie jak np. imię, nazwisko czy informacje ogólne, które Klient/Użytkownik umieszcza na swoich profilach jako publiczne. Przetwarzanie pozostałych danych osobowych dokonywane jest przez portal społecznościowy Instagram i na warunkach zawartych w jego regulaminach.
g) Dane osobowe Klienta/Użytkownika będą przetwarzane przez okres prowadzenia/istnienia Profilu na podstawie zgody wyrażonej poprzez polubienie/kliknięcie „Obserwuj” Profil lub wejście w interakcje np. pozostawienie komentarza, wysłanie wiadomości oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, tj. marketingu własnych produktów lub usług albo obrony przed roszczeniami.
h) Dane osobowe Klienta/Użytkownika mogą być udostępnianie innym odbiorcom danych, takim jak współpracujące agencje reklamowe lub inni podwykonawcy obsługujący Profil Administratora, serwisowi IT, wirtualnej asystentce, jeśli dojdzie do kontaktu poza Instagramem. Pozostałe uprawnienia Klienta/Użytkownika opisane są w niniejszej Polityce prywatności.
i) Dane Użytkownika mogą być przekazywane do państw trzecich zgodnie z regulaminem Instagram.
1.3. Tik Tok
a) Administratorem danych osobowych Klienta/Użytkownika na stronie profilu pod nazwą AS alcohols (@as.alcohols) dostępnym pod adresem URL: https://www.tiktok.com/@as.alcohols?_t=8hV4d63xBlw&_r=1 w serwisie TikTok (dalej jako Profil) jest Administrator.
b) Dane osobowe Klienta/Użytkownika podawane na Profilu w serwisie Tik Tok będą przetwarzane w celu administrowania i zarządzania kontem, komunikowania się z Klientem/Użytkownikiem, wchodzenia w interakcje, kierowania do Klienta/Użytkownika treści marketingowych i tworzenia społeczności.
c) Podstawą ich przetwarzania jest zgoda Klienta/Użytkownika i prawnie uzasadniony interes administratora polegający na wchodzeniu w interakcje z Klientami/Użytkownikami i Obserwującymi Profil w serwisie Tik Tok. Klient/Użytkownik dobrowolnie decyduje się na polubienie treści/obserwowanie konta Tik Tok.
d) Zasady panujące na Profilu w serwisie Tik Tok są ustalane przez Administratora, jednakże zasady przebywania w portalu społecznościowym Tik Tok wynikają z regulaminów Tik Toka.
e) W każdej chwili, Klient/Użytkownik może przestać obserwować Profil w serwisie Tik Tok należący do Administratora. Administrator nie będzie jednak wówczas wyświetlać Klientowi/Użytkownikowi żadnych treści pochodzących od Administratora a związanych z Profilem.
f) Administrator widzi dane osobowe Klienta/Użytkownika, takie jak np. imię, nazwisko czy informacje ogólne, które Klient/Użytkownik umieszcza na swoich profilach jako publiczne. Przetwarzanie pozostałych danych osobowych dokonywane jest przez portal społecznościowy Tik Tok i na warunkach zawartych w jego regulaminach.
g) Dane osobowe Klienta/Użytkownika będą przetwarzane przez okres prowadzenia/istnienia konta Tik Tok na podstawie zgody wyrażonej poprzez polubienie treści/kliknięcie „Obserwuj” lub wejście w interakcje np. pozostawienie komentarza, wysłanie wiadomości oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, tj. marketingu własnych produktów lub usług albo obrony przed roszczeniami.
h) Dane osobowe Klienta/Użytkownika mogą być udostępnianie innym odbiorcom danych, takim jak portal Tik Tok, współpracującym agencjom reklamowym lub innym podwykonawcom obsługującym konto Tik Tok Administratora, serwisowi IT, wirtualnym asystentom, jeśli dojdzie do kontaktu poza portalem Tik Tok.
i) Pozostałe uprawnienia Klienta/Użytkownika opisane są w niniejszej polityce prywatności.
j) Dane Klienta/Użytkownika mogą być przekazywane do państw trzecich zgodnie z regulaminem Tik Toka, zlokalizowanych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym.
3. PODSTAWY PRAWNE, CELE I ZAKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
- Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora w celu:
a) Wykonania działań przed zawarciem umowy, w szczególności rejestracji konta Klienta/Użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
b) zawarcia i wykonania umowy, w tym także wykonania usługi oraz realizacji płatności (art. 6 ust. 1 lit b RODO)
c) marketingu produktów i usług Administratora, w tym także przekazywania treści marketingowych drogą elektroniczną (art. 6 ust. 1 lit. a RODO w związku z art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i art. 172 ustawy – prawo telekomunikacyjne, art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. f RODO)
d) kontaktu w ramach prowadzonego Sklepu Internetowego (art. 6 ust. 1 lit. a, lit. b oraz lit. f RODO)
e) rozpatrywania reklamacji, skarg i wniosków oraz innej korespondencji Klientów/ Użytkowników (art. 6 ust. 1 lit. a, lit. b, lit. f RODO)
f) zarządzania i obsługi Sklepu Internetowego, tworzenia i prowadzenia statystyk, baz danych i analiz (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
g) zapisywania i wykorzystywania danych w plikach cookies do funkcjonowania Sklepu Internetowego (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
h) obrony przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
i) spełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze oraz wystawiania faktur lub realizowania innych obowiązków wnikających z przepisów podatkowo-rachunkowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), a także do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub stronę trzecią na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, za które Administrator uznaje w szczególności: dochodzenie, ustalenie i obronę przed roszczeniami, zapobieganie oszustwom, zapewnienie bezpieczeństwa środowiska teleinformatycznego, stosowanie systemów kontroli wewnętrznej, monitorowanie Sklepu Internetowego, ustalanie konfliktów interesów i naruszeń etycznych w zakresie niezbędnym do przeciwdziałania nadużyciom, w celach archiwalnych i statystycznych.
- Administrator i Współadministratorzy przetwarzają następujące kategorie danych osobowych w ramach poniższych usług i funkcjonalności:
2.1. SKLEP INTERNETOWY
a) Formularz kontaktowy
Administrator udostępnił formularz kontaktowy umożliwiający kontakt Klienta/Użytkownika
z Administratorem. Wykorzystując ten formularz Klient/Użytkownik zobowiązany jest do podania imienia oraz adresu e-mail. Klient/Użytkownik wypełniając pole „Treść” może też podać inne dane osobowe np. numer telefonu. Powyższe dane są przetwarzane przez Administratora.
b) Formularz zamówienia
Administrator będzie przetwarzać dane wprowadzone przy składaniu zamówienia w Sklepie Internetowym (dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży) tj. imię, nazwisko, Kraj/region, adres korespondencyjny (ulica, miasto, kod pocztowy), numer telefonu, adres e-mail, dane przetwarzane w związku z elektronicznymi płatnościami online, w szczególności ich realizacją oraz zapobiegania nadużyciom - w celu realizacji usługi oraz w celach realizacji obowiązków prawnych nałożonych na Administratora.
c) Formularz rejestracji
Administrator będzie przetwarzać dane identyfikujące konto utworzone w Sklepie Internetowym, w szczególności nazwa użytkownika, adres e-mail, hasło w formie hashowanej tzn. uniemożliwiającej odtworzenie treści hasła - w celu realizacji usługi oraz w celach realizacji obowiązków prawnych nałożonych na Administratora.
d) Hosting i Współadministratorzy
Administrator obsługiwany jest przez profesjonalny podmiot świadczący usługi hostingowe przez IT Perspective Sp. z o.o., ul. Zajęcza 15, 16-010 Wasilków (GETSPACE). Wszelkie zebrane przez Administratora dane osobowe Klientów/Użytkowników w Sklepie Internetowym będą przetwarzane przez podmiot świadczący usługi hostingowe, a także Współadministratorów.
W przypadku pytań dotyczących polityki prywatności dostawców usług prosimy o kontakt na adres mailowy zesmakiem@as-alcohols.com
2.2. INNE
a) Dane identyfikujące zawartą umowę oraz historie zamówień, dane podane w formularzu rejestracyjnym, formularzu kontaktowym, formularzu zamówienia, formularzu zapisu do, reklamacji, skardze, wnioskach lub innej korespondencji skierowanej do Administratora, jak również załączonych dokumentów do w/w formularzy, pism i korespondencji, zarówno w formie pisemnej, jak i elektronicznej;
● dane przetwarzane w związku z reklamami i badaniami statystycznymi w szczególności: adres IP, ID urządzenia, dane dotyczące przeglądarki, indywidualny unikalny identyfikator Klienta/Użytkownika, dane systemu operacyjnego, aktywność w Sklepie Internetowym;
● dane określające lokalizacje Klienta/Użytkownika;
● dane przetwarzane w ramach Platform społecznościowych (Profili Administratora), w szczególności dane osób wyświetlających, obserwujących lub subskrybujących profile Administratora, dodających reakcję, komentarze lub przesyłających prywatne wiadomości.
b) Ponadto Administrator może przetwarzać inne kategorie danych osobowych, o ile nie można zakwalifikować tych danych do żadnej ze wskazanych grup, a przetwarzanie jest dokonywane w celach określonych niniejszą informacją.
4. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH
1. Odbiorcami danych mogą być podmioty zewnętrzne obsługujące Administratora z następujących kategorii:
a) podmioty upoważnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa (w szczególności sądy i organy administracji publicznej);
b) biura informacji gospodarczej;
c) pozostałe podmioty świadczące usługi dla Administratora, w zakresie wsparcia informatycznego i technicznego, w tym hostingu strony, zapewnianiające dodatkowe funkcjonalności takie jak: funkcjonowanie, funkcjonowanie mapy z lokalizacją Administratora, podmioty zabezpieczające Sklep Internetowy i narzędzia służące do analizy danych, podmioty zarządzające Platformami społecznościowymi, podmioty zapewniające usługi transakcji płatniczych (w tym elektroniczne), księgowo-finansowe oraz umożliwiające wystawianie faktur, usługi prawne, audytorskie i kontrolne, usługi drukarskie, pocztowe oraz kurierskie.
2. Administrator uprawniony jest do ujawnienia danych osobowych Klientów/Użytkowników, jeżeli będzie to wynikać z obowiązku prawnego nałożonego na Administratora, w szczególności poprzez przekazanie danych do właściwych organów.
5. PRZEKAZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTWA TRZECIEGO
Dane Klienta/Użytkownika nie będą co do zasady przekazane do Państw trzecich, jednakże umieszczanie danych osobowych na portalach społecznościowych m.in. YouTube, Tik Tok i Instagram może łączyć się z przekazywaniem tych danych do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) – a zatem państw spoza Unii Europejskiej. W tym zakresie wskazuję, że współadministratorem danych zamieszczonych na:
a) Facebook - Meta Platforms Ireland Limited z siedzibą pod adresem 4 Grand Canal Square Grand Canal Harbour Dublin 2, Irlandia (https://www.facebook.com/privacy/policy/)
b) TikToku jest TikTok Pte. Ltd., z siedzibą pod adresem 1 Raffles Quay, #26-10, South Tower, 048583, Singapur (https://www.tiktok.com/legal/page/row/privacy-policy/en)
c) Instagramie jest Meta Platforms Ireland Limited z siedzibą pod adresem 4 Grand Canal Square Grand Canal Harbour Dublin 2, Irlandia (https://privacycenter.instagram.com/policy/)
Administrator zaleca zapoznanie się z politykami prywatności wymienionych wyżej portali.
6. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
- Dane osobowe Klienta/Użytkownika są przechowywane przez czas niezbędny do realizacji celu, dla którego zostały zebrane, w tym także do realizacji zobowiązań umownych i ustawowych Administratora, w szczególności tak długo jak ustawa pozwala Administratorowi na ich przechowywanie do określonych celów (w tym związanych z obroną roszczeń prawnych). Dane osobowe są przechowywane w szczególności:
a) W związku z założeniem konta Klienta/Użytkownika – przez okres utrzymywania konta Klienta/Użytkownika lub do wycofania zgód na przetwarzanie wybranych danych osobowych;
b) W związku z zawartą umową sprzedaży – przez okres trwania umowy oraz po jej zakończeniu wyłącznie w celu wykonania obowiązków wynikających przepisów prawa;
c) W związku z działalnością operacyjną – przez czas trwania obowiązków wynikających z RODO oraz właściwe przepisy prawa krajowego. W szczególności w przypadku zawarcia umowy dane osobowe będą przetwarzane po jej zakończeniu w celu dochodzenia roszczeń – do momentu ich wygaśnięcia, zapobiegania nadużyciom i realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa – do upływu odpowiednich terminów przewidzianych przez przepisy prawa;
d) W związku z prowadzonymi działaniami marketingowymi - do momentu wniesienia sprzeciwu;
e) W związku z tworzeniem statystyk i preferencji – do momentu wycofania zgody.
7. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
- W świetle wymogów ustawowych RODO, Klientowi/Użytkownikowi przysługują następujące prawa ochrony danych osobowych:
a) Prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych (art. 7 RODO)
b) Prawo do dostępu do informacji (art. 15 RODO)
c) Prawo do korekty/sprostowania (art. 16 RODO)
d) Prawo do usunięcia (art. 17 RODO)
e) Prawo do ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO)
f) Prawo do żądania informacji o innych odbiorcach powiadomionych przez Administratora o sprostowaniu, usunięciu lub ograniczeniu przetwarzania danych (art. 19 RODO)
g) Prawo do przenoszenia danych tj. prawo do ich otrzymania w ustrukturyzowanym powszechnym formacie oraz ich przesłania innemu administratorowi. Prawo to może zostać zrealizowane wyłącznie w przypadkach, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody bądź umowy oraz o ile jest całkowicie zautomatyzowane (art. 20 RODO)
h) Prawo do sprzeciwu (art. 21 RODO)
i) Prawo do złożenia zażalenia do organu nadzoru ds. ochrony danych (art. 77 RODO)
- W przypadku gdy Klient/Użytkownik udzielił zgody na przetwarzanie jego danych, może ją w każdej chwili odwołać. Odwołanie takiej zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych dokonanego przed odwołaniem.
-
W przypadku chęci skorzystania z prawa do informacji lub usunięcia danych lub innego prawa do ochrony danych itp. prosimy o przesłanie wiadomości mailowej na adres:
8. PRAWO SPRZECIWU
1. Klient/Użytkownik ma możliwość wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, jeżeli przetwarzanie to odbywa się w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub stronę trzecią, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
2. Przyczyną takiego sprzeciwu musi być szczególna sytuacja Klienta/Użytkownika. Po otrzymaniu sprzeciwu zawierającego powody dla których należy zaprzestać przetwarzania danych Klienta/Użytkownika, Administrator przestanie przetwarzać dane w celach, co do których Klient/Użytkownik wyraził sprzeciw, albo zostaną one odpowiednio dopasowane do sprzeciwu, chyba że Administrator wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Klienta/Użytkownika interesów, praw i wolności lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami.
3. W przypadku chęci skorzystania z prawa sprzeciwu, prosimy o przesłanie wiadomości mailowej na adres zesmakiem@as-alcohols.com
9. SKARGA DO ORGANU NADZORCZEGO
W przypadku, gdy Klient/Użytkownik poweźmie wątpliwość w zakresie prawidłowości przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO, przysługuje mu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego z zakresu ochrony danych osobowych. W Polsce wyżej wskazanym organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2, z którym można kontaktować się w następujący sposób:
- listownie: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
- przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępną na stronie: https://www.uodo.gov.pl/pl/p/kontakt;
- Infolinia: 606-950-0000.
10. INFORMACJA CO DO WYMOGU LUB DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH ICH NIEPODANIA
W zakresie przetwarzania danych osobowych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, obowiązek podania danych jest wymogiem ustawowym. Z kolei w przypadku przetwarzania danych w celu wykonania umowy/umów lub wypełnienia ciążących na Administratorze obowiązków prawnych, obowiązek podania danych jest wymogiem umownym tzn. że podanie danych osobowych w celach, o których mowa niniejszym zdaniu, jest dobrowolne, jednak jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy z Administratorem.
11. AUTOMATYCZNA ZINDYWIDUALIZOWANA ANALIZA DANYCH OSOBOWYCH
Administrator nie prowadzi profilowania tj. działań pozwalających na analizę danych osobowych i historii aktywności Klientów/Użytkowników Sklepu Internetowego oraz odbiorców Profili Administratora na Platformach społecznościowych m.in. z użyciem wprowadzonych narzędzi usprawniających działanie Sklepu Internetowego. Profilowanie przeprowadzane jest w sposób zautomatyzowany w zakresie i na zasadach wprowadzonych przez dostawcę narzędzi lub Administratorów Platformy społecznościowej.
12. PLIKI COOKIES
- Pliki Cookies (tzw. „ciasteczka”) są danymi informatycznymi, tekstowo-numeratycznymi zapisywanymi na urządzeniu końcowym (komputer, laptop, tablet, telefon) za pośrednictwem przeglądarki www. Dzięki nim możliwe jest odpowiednie wyświetlenie treści strony internetowej do potrzeb Klienta/Użytkownika. Informacje mogą być wykorzystywane w celu udostępnienia określonych funkcji m.in. dostosowania zawartości strony internetowej do preferencji Klientów/Użytkowników, sprawdzenia sesji przeglądarki, personalizacji interfejsu etc.
-
Administrator wykorzystuje technologię Cookies w Sklepie Internetowym przede wszystkim
w celu: prawidłowego funkcjonowania i ich konfiguracji (stron internetowych), pomiaru kliknięć i wyświetleń, określenia profilu i dostosowania prowadzonej działalności do potrzeb Klienta/Użytkownika (w tym zapamiętywania preferencji), zapewnienia bezpieczeństwa funkcjonowania i zarządzania Sklepem Internetowym, prowadzenia badań statystycznych
i analitycznych a także tworzenia statystyk, przekierowania i łączenia z Platformami społecznościowymi i w innych celach technicznych, popularyzacji usług Współadministratorów. Administrator wykorzystuje pliki Cookies własne oraz zewnętrzne. - Administrator wykorzystuje Pliki Cookies sesyjne i trwałe. Pliki cookies sesyjne to pliki przechowywane na urządzeniu Klienta/Użytkownika, które pozostają do momentu zamknięcia przeglądarki tj. zakończenia jej sesji. Po zakończeniu sesji zostają one usunięte z pamięci urządzenia, na którym otwarta została sesja. Pliki cookies trwałe to pliki przechowywane na urządzeniu Klienta/Użytkownika do momentu ich usunięcia. Zamknięcie sesji nie powoduje w tym przypadku ich skasowania.
Lista plików cookies wykorzystywanych w Sklepie Internetowym:
Nazwa pliku cookie | Czas przechowywania | Funkcja i zastosowanie |
---|---|---|
cookieyes-consent | 1 rok | CookieYes ustawia ten plik cookie w celu zapamiętania preferencji zgody użytkowników, aby ich preferencje były respektowane podczas kolejnych wizyt na tej witrynie. Nie zbiera on ani nie przechowuje żadnych danych osobowych osób odwiedzających witrynę. |
elementor | nigdy | Motyw WordPress witryny korzysta z tego pliku cookie. Umożliwia on właścicielowi witryny wprowadzenie lub zmianę zawartości witryny w czasie rzeczywistym. |
woocommerce_items_in_cart | sesja | WooCommerce ustawia ten plik cookie, aby zarejestrować, czy w koszyku WooCommerce znajdują się jakieś artykuły. |
woocommerce_cart_hash | sesja | WooCommerce ustawia ten plik cookie, aby określić, kiedy zawartość koszyka/dane ulegają zmianie. |
age_gate | sesja | Wtyczka Age Gate ustawia ten plik cookie do weryfikacji wieku użytkownika. |
wp_woocommerce_session_* | 2 dni | WooCommerce sets this cookie to make a unique code for each customer so that it knows where to find the cart data in the database for each one. |
_http_accept:image/webp | sesja | Strona ustawia ten plik cookie do weryfikacji czy przeglądarka obsługuje obrazy WebP. |
_ga_* | 1 rok 1 miesiąc 4 dni | Google Analytics sets this cookie to store and count page views. |
_ga | 1 rok 1 miesiąc 4 dni | Google Analytics ustawia ten plik cookie, aby zebrać dane dotyczące odwiedzających, sesji i kampanii oraz śledzić korzystanie przez użytkowników z witryny na potrzeby raportu analitycznego. Plik cookie przechowuje informacje w sposób zanonimizowany i przydziela użytkownikom losowo wygenerowany numer w celu identyfikacji odwiedzających. |
- Pliki Cookies mogą być wykorzystywane przez reklamodawców do wyświetlania reklam dostosowanych do preferencji Klienta/Użytkownika.
- Pliki Cookies mogą być w każdym momencie samodzielnie skonfigurowane przez Klienta/Użytkownika poprzez zmianę ich ustawień. W każdej chwili Klient/Użytkownik ma także możliwość zaprzestania korzystania z Plików Cookies poprzez ich usunięcie lub zablokowanie w Sklepie Internetowym. W tym celu Klient/Użytkownik musi zapoznać się z instrukcją lokalizacji pliku lub katalogu przechowującego Pliki Cookies oraz właściwe skonfigurować ustawienia swojej przeglądarki internetowej lub inne ustawienia systemowe.
- Usunięcie lub blokada Plików Cookies przez Klienta/Użytkownika może uniemożliwić dostęp lub w inny sposób niekorzystnie wpłynąć na prawidłowe korzystanie ze Sklepu Internetowego.
13. ZMIANY POLITYKI PRYWATNOŚCI
W związku z rozwojem Sklepu Internetowego, wdrażaniem nowych rozwiązań i nowych technologii
w zakresie usług i innych świadczeń Administratora, a także mając na uwadze potrzeby dostosowywania treści Polityki Prywatności do zmian w przepisach i aktualizacji standardów prywatności, Administrator może wprowadzać zmiany w niniejszej Polityce Prywatności. W związku z powyższym zalecane jest bieżące zapoznawanie się z treścią niniejszej Polityki.